Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який став першою зміною з 2003 року. Логотип знаку “S” зберіг свою форму, але отримав більш сучасний вигляд: плоский дизайн з тонкими контурами та кольором “яскраве срібло”. Це рішення компанія пояснює тим, що новий логотип краще виглядає в цифровому середовищі та на екранах смартфонів, а також є більш екологічним у виробництві. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі назвав оновлення символічним для компанії, яка прагне створювати цінність для клієнтів і готова до викликів нової епохи. Новий логотип буде представлений на концепт-карах 30 жовтня 2025 року та поступово з’явиться на всіх моделях Suzuki. Також цей знак можна буде встановити на старі автомобілі без необхідності зміни дизайну.

Опублікувати у
Авто новини
Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
MG показала новий пікап MGU9
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Subaru припиняє випуск Legacy після 35 років виробництва
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Новий Nissan Sentra 2026 cтав схожим на Leaf
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
Володимир Зеленський спілкується з медіа за підсумками зустрічі з Дональдом Трампом
Опубліковано
admin

Виступ Президента США Дональда Трампа на Генасамблеї ООН
