Останнім часом месенджери стали не лише додатковим, а основним засобом взаємодії між брендами та споживачами. За директором компанії Casino.ua Олександром Бабенко, у чатах користувачі взаємодіють з бізнесом швидше та більш охоче, ніж у соціальних мережах. Платформи як Telegram, WhatsApp і Viber стають місцем для продажів, запуску продуктів та формування спільнот, дозволяючи компаніям зменшити залежність від Facebook або Instagram. Бренди використовують месенджери для показу турботи та надання більш персоналізованої інформації про продукти. Компанії активно використовують ексклюзивний контент, чат-ботів для підтримки клієнтів та формують комуніті навколо своїх продуктів. За даними бізнес-консалтингової компанії, 91% клієнтів бажають отримувати допомогу у реальному часі, що свідчить про те, що месенджери стають новим місцем для формування відносин між компанією та клієнтом – більш персональними, швидкими та відкритими. У майбутньому ці інструменти можуть частково замінити e-mail-маркетинг та соціальні мережі в багатьох сегментах.
Опублікувати у
Новини бізнесу
Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Репараційний кредит для України: Бельгія назвала три умови
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Китай дозволив експорт товарів подвійного призначення для оборонки США
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Rheinmetall інвестує 400 млн євро у завод в Литві
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини культури
Торі Спеллінг і Дін МакДермотт офіційно розлучилися
Опубліковано
admin
В Росії заговорили про підвищення ПДВ