Новини бізнесу - Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами - експерт

Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт

Останнім часом месенджери стали не лише додатковим, а основним засобом взаємодії між брендами та споживачами. За директором компанії Casino.ua Олександром Бабенко, у чатах користувачі взаємодіють з бізнесом швидше та більш охоче, ніж у соціальних мережах. Платформи як Telegram, WhatsApp і Viber стають місцем для продажів, запуску продуктів та формування спільнот, дозволяючи компаніям зменшити залежність від Facebook або Instagram. Бренди використовують месенджери для показу турботи та надання більш персоналізованої інформації про продукти. Компанії активно використовують ексклюзивний контент, чат-ботів для підтримки клієнтів та формують комуніті навколо своїх продуктів. За даними бізнес-консалтингової компанії, 91% клієнтів бажають отримувати допомогу у реальному часі, що свідчить про те, що месенджери стають новим місцем для формування відносин між компанією та клієнтом – більш персональними, швидкими та відкритими. У майбутньому ці інструменти можуть частково замінити e-mail-маркетинг та соціальні мережі в багатьох сегментах.

Більше від автора

Новини бізнесу - В Росії заговорили про підвищення ПДВ

В Росії заговорили про підвищення ПДВ

Новини світу - У РФ підтвердили загибель 17 високопоставлених військових на Запоріжжі

У РФ підтвердили загибель 17 високопоставлених військових на Запоріжжі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *