У сегменті B2B з довгим циклом угод виникла проблема з обробкою великого потоку операційних даних для стратегічних рішень. Компанія Zakaz.ua, яка співпрацює з FMCG-гігантами, вирішила цей виклик, впровадивши українську CRM-систему NetHunt CRM. Це дозволило їм централізувати дані про клієнтів, історію комунікацій та угоди, що спростило процес роботи. Тепер вся інформація доступна в одному місці, що дозволяє швидко реагувати на зміни та будувати персоналізовану комунікацію. Важливою частиною впровадження CRM стала автоматизація звітності, що дозволило керівництву та команді швидко відстежувати ключові показники ефективності. Тепер команда може аналізувати дані, прогнозувати прибуток та фокусуватись на найбільш вигідних напрямках для розвитку бізнесу. Впровадження CRM допомогло покращити прозорість, контроль та стратегічне планування в компанії Zakaz.ua.

Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Zakaz.ua покращили звітність в NetHunt CRM
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
“Зерно за авто”: ЗМІ дізнались про бартер між Росією та Китаєм
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Віткофф продав частку активів у своїй компанії за 120 млн доларів
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Гривня подорожчала в обмінниках на початку тижня
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини спорту
Салах став четвертим найкращим бомбардиром АПЛ за всю історію
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини світу
Втрати Європи від екстремальної спеки сягнули понад 40 млрд євро
Опубліковано
admin

Тренер, звільнений з клубу Зінченка, близький до повернення в АПЛ
