Нова генеральна директорка Twitter, Лінда Яккаріно, розповіла у інтерв’ю CNBC, що рішення про зміну назви компанії на “Х” відображає бачення її власника, Ілона Маска. Вона зазначила, що Маск вже давно говорив про “Х” як додаток для всього, і вони спільно працюють над тим, щоб перетворити Twitter на такий універсальний інструмент. Яккаріно пояснила, що ребрендинг компанії спрямований на швидше впровадження нових можливостей на платформі. Її слова вказують на те, що зміни у Twitter будуть більш радикальними та швидкими, а не поступовими, як це було раніше. Нагадаємо, що Ілон Маск купив Twitter за 44 мільярди доларів у листопаді минулого року, а в липні цього року він оголосив про зміну логотипу Twitter на букву “Х”.

Опублікувати у
Новини бізнесу
Ребрендинг Twitter: у компанії пояснили відмову від назви соцмережі
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Курси долара і євро почали зростати в обмінниках
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
В Австралії видали попередження компанії Starlink
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
В Україні стрімко дорожчають яблука
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини спорту
Промоутер озвучив умову для організації бою Джошуа – Вайлдер
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини світу
Новий есмінець КНДР частково затонув під час спуску на воду
Опубліковано
admin