Нова генеральна директорка Twitter, Лінда Яккаріно, розповіла у інтерв’ю CNBC, що рішення про зміну назви компанії на “Х” відображає бачення її власника, Ілона Маска. Вона зазначила, що Маск вже давно говорив про “Х” як додаток для всього, і вони спільно працюють над тим, щоб перетворити Twitter на такий універсальний інструмент. Яккаріно пояснила, що ребрендинг компанії спрямований на швидше впровадження нових можливостей на платформі. Її слова вказують на те, що зміни у Twitter будуть більш радикальними та швидкими, а не поступовими, як це було раніше. Нагадаємо, що Ілон Маск купив Twitter за 44 мільярди доларів у листопаді минулого року, а в липні цього року він оголосив про зміну логотипу Twitter на букву “Х”.

Опублікувати у
Новини бізнесу
Ребрендинг Twitter: у компанії пояснили відмову від назви соцмережі
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Офіс генпрокурора закрив 3,7 тис. кримінальних справ проти бізнесу
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Експорт нафти з Росії обвалився до мінімуму з лютого – ЗМІ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
НБУ підняв курс долара, хоча він впав на міжбанку
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини світу
Науседа: Європа має усвідомити, що погрози РФ – не просто риторика
Опубліковано
admin