Ребрендинг Twitter: у компанії пояснили відмову від назви соцмережі

Нова генеральна директорка Twitter, Лінда Яккаріно, розповіла у інтерв’ю CNBC, що рішення про зміну назви компанії на “Х” відображає бачення її власника, Ілона Маска. Вона зазначила, що Маск вже давно говорив про “Х” як додаток для всього, і вони спільно працюють над тим, щоб перетворити Twitter на такий універсальний інструмент. Яккаріно пояснила, що ребрендинг компанії спрямований на швидше впровадження нових можливостей на платформі. Її слова вказують на те, що зміни у Twitter будуть більш радикальними та швидкими, а не поступовими, як це було раніше. Нагадаємо, що Ілон Маск купив Twitter за 44 мільярди доларів у листопаді минулого року, а в липні цього року він оголосив про зміну логотипу Twitter на букву “Х”.

Більше від автора

Додатком Threads вже користується п’ята частина аудиторії Twitter

Вихідці з Apple показали гаджет, який зможе “замінити” смартфон