Британська компанія Gemfields Group Limited продала свій ювелірний бренд Fabergé американській інвестиційній компанії SMG Capital LLC за 50 мільйонів доларів. Gemfields володіла брендом з 2013 року, але вирішила передати його новому власнику, щоб сконцентруватися на основній діяльності – видобутку дорогоцінного каміння в Замбії та Мозамбіку. Fabergé, заснований у 1842 році, відомий своїми вишуканими ювелірними виробами, зокрема великодніми яйцями, які створювалися для російської імператорської родини. SMG Capital ще не розкриває плани щодо розвитку бренду, але експерти вважають, що новий власник може розширити присутність Fabergé на ринках Північної Америки та Близького Сходу, а також представити нові ювелірні колекції.

Опублікувати у
Новини бізнесу
Ювелрний бренд Fabergé має нового власника
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
В Україні запустили венчурний фонд для технологічних стартапів
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Кремль назвав заплановане підвищення ПДВ “очевидною стабільністю”
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Туреччина значно знизила експорт російської нафти
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини Києва
Під час масованого обстрілу Києва пошкоджено представництво ЄС
Опубліковано
admin

Іспанія оголосила про відставку свого головного тренера
