Команда Liki24.com вирішила відмовитися від попереднього сервісу обліку клієнтів і впровадила українську CRM-систему NetHunt CRM. Це дозволило їм автоматизувати ключові процеси, централізувати дані і побудувати керовану воронку продажів. За допомогою цієї CRM-системи їм вдалося створити єдину базу угод і клієнтів, краще управляти контрактами, підвищити операційну ефективність та забезпечити швидку та ефективну аналітику. Результатом було збільшення продуктивності та покращення управління бізнесом. Впровадження CRM дозволило автоматизувати рутинні процеси, підвищити ефективність роботи з клієнтами та покращити аналітику продажів. Команда рекомендує іншим компаніям не боятися змін та переходити до автоматизації процесів за допомогою сучасних CRM-систем.
Опублікувати у
Новини бізнесу
Як CRM-система автоматизує ваш бізнес: Кейс Liki24.com та NetHunt CRM
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Адвокат співвласника Агрогазтрейдінгу відкидає зв’язок компанії з Міндичем
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Надходження від “податку на Google” перевищили 13 млрд гривень
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
США продовжили термін Лукойлу для продажу активів – ЗМІ
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
Денис Улютін про «Зимову підтримку»: як можна оформити заявку
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини спорту
Ребров визначив критерії виступу для перемоги над Ісландією
Опубліковано
admin