Зірка серіалу “Ейфорія” Сідні Свіні спричинила шалений ажіотаж, представивши спільний проект у галузі краси. Вона створила лімітовану серію мила разом з брендом доглядової косметики для чоловіків Dr. Squatch, яка містить краплі води, у якій сама купалася. Ця продукція вийшла обмеженою серією – лише 5 000 штук по $8 кожне. Мило було випущено на сайті бренду в п’ятницю о 12:00 за східним часом США (19:00 за Києвом) і миттєво розкупилося. Фанати скаржилися на проблеми з технічною частиною та величезні черги, як у мережі, так і в магазинах. Деякі навіть стверджували, що продукт не встиг навіть з’явитися на сайті. Пізніше унікальне мило почали перепродавати на eBay за значно вищою ціною – від $70 до $800 за штукку. Хоча реакція на цей продукт була змішаною, Свіні вважає, що ідея з милом “з ванни” є не лише вдалим піаром, але й оригінальним експериментом у галузі краси.

Опублікувати у
Новини культури
Мило з ванни Сідні Свіні: лімітований продукт розкупили за секунди
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини культури
Фільм Ліло і Стіч зібрав $772 млн у світі
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини культури
Біллі Айліш підтвердила роман із актором Нетом Вулффом
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини культури
Гороскоп для всіх знаків зодіаку на 10 червня 2025 року
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини світу
У США легкомоторний літак впав в океан, шукають шістьох пасажирів
Опубліковано
admin

Повернення на вершину: Україна виграла залік ЧЄ з художньої гімнастики
