Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, спіткався зі скандалом після того, як без дозволу власників відправив рекламні повідомлення через мультимедійну систему в автомобілях. Близько 480 тисяч користувачів отримали цю рекламу, яка пропонувала знижку у 10 тисяч юанів на модель S09. Після появи реклами у машині власників, соцмережі вибухнули хвилею обурення, звинувачуючи компанію у порушенні приватності та власницькому досвіді. У відповідь Deepal вибачився перед клієнтами та пояснив, що мав намір проінформувати про знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор компанії також вибачився та визнав помилку, зазначивши, що намагався розповсюдити інформацію, але обрав неправильний канал.
Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
Китай встановив новий рекорд з виробництва автомобілів
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Продажі гібридних авто в Україні зросли на 46%
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Chevrolet відзначила 250-річчя США лімітованою колекцією авто
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини спорту
У матчі Меца та ПСЖ на полі зустрілися Цітаішвілі й Забарний
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Відео
Що чекає на медицину у 2026 році? Михайло Радуцький про “Чекап 40+” та безкоштовні ліки | ЕКСКЛЮЗИВ
Опубліковано
admin
28.05.2025 Заяви для преси Дениса Шмигаля і Петтері Орпо