Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, спіткався зі скандалом після того, як без дозволу власників відправив рекламні повідомлення через мультимедійну систему в автомобілях. Близько 480 тисяч користувачів отримали цю рекламу, яка пропонувала знижку у 10 тисяч юанів на модель S09. Після появи реклами у машині власників, соцмережі вибухнули хвилею обурення, звинувачуючи компанію у порушенні приватності та власницькому досвіді. У відповідь Deepal вибачився перед клієнтами та пояснив, що мав намір проінформувати про знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор компанії також вибачився та визнав помилку, зазначивши, що намагався розповсюдити інформацію, але обрав неправильний канал.

Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
Volvo розпочала виробництво ES90
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Електричний Mustang обігнав бензиновий у продажах
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
BMW представила електричний iX3
Опубліковано
admin
Більше від автора

28.05.2025 Заяви для преси Дениса Шмигаля і Петтері Орпо
