Команда КВЦ “Парковий” показала, як впровадження CRM може поєднати маркетинг і продажі в єдину систему, що дозволяє ефективно взаємодіяти з клієнтами на кожному етапі. Після впровадження NetHunt CRM, маркетингова команда зменшила рутинну роботу на 30% і має більше часу на креативні завдання та нові кампанії. CRM допомогла оптимізувати робочі процеси, збирати дані про клієнтів з усіх каналів, а також відстежувати ефективність каналів залучення та планувати бюджет. Інтеграція з Looker Studio дозволила отримувати автоматизовані звіти в реальному часі, що допомагає оперативно реагувати на зміни. Крім того, команда створила деталізовані профілі клієнтів і запустила персоналізовані кампанії. Впровадження CRM дало змогу побудувати цілісну систему взаємодії з клієнтами для команди продажів та маркетингу, що покращило координацію та досягнення спільних бізнес-цілей.

Опублікувати у
Новини бізнесу
CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Удари по енергетиці: РФ за добу здійснила 26 атак
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Через російські удари Україна збільшить імпорт газу на 30%
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Зеленський розповів, що буде з цінами на газ
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Технології
Microsoft закриває можливість встановлення Windows 11 без інтернету
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини України
Пожежа на нафтобазі у Феодосії: дим розтягнувся на 12 км
Опубліковано
admin

Безбар’єрність у дії: як адаптивний спорт змінює суспільство
