Компанія Karpatia, яка допомагає українським компаніям створювати індивідуалізовані страхові програми для своїх команд, перейшла до використання CRM-системи NetHunt. За словами співзасновниці та генерального директора Карпатії Аліни Голубєвої, вони вирішили відмовитися від ведення діяльності у таблицях Excel на користь CRM, оскільки це дозволило їм масштабувати бізнес, ефективно управляти даними та приймати швидкі рішення. Після впровадження NetHunt CRM, у компанії зросла конверсія, зменшилася кількість помилок та покращилася аналітика. Завдяки цій системі, всі команди, що працюють з клієнтами, об’єднані в одній CRM, що дозволяє їм працювати більш ефективно та швидше. Крім того, Karpatia налаштувала понад 220 автоматизацій в системі, що дозволяє їм ефективно виконувати рутинні завдання та зосередитися на важливих аспектах бізнесу. Аліна Голубєва підкреслила, що CRM для їх компанії не просто інструмент, а цифровий фундамент, який допомагає їм покращувати процеси та залучати задоволених клієнтів.

Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Karpatia перевела 95 % бізнесу в NetHunt CRM і яких результатів досягла
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Зеленський розповів, що буде з цінами на газ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Світовий банк оновив прогноз щодо ВВП України
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Вартість золота вперше в історії перевищила $4000
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
Підсумки засідання Верховної Ради: Президент ПА ОБСЄ у Верховній Раді, Кредитна історія в Україні
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини культури
Акторка Тетяна Малкова висловилася проти вступу України до ЄС
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини світу
У Таїланді через повені загинули 22 людини, десятки тисяч – постраждали
Опубліковано
admin

Повітряні сили розкрили деталі нічної атаки Росії
