Новини бізнесу - Ви ще не пробували Фанжу? Пояснюємо чому це помилка

Ви ще не пробували Фанжу? Пояснюємо чому це помилка

Новий бренд популярного корейського алкогольного напою соджу – Фанжу, відкриває нову алкогольну культуру для споживачів. Це не просто про алкоголь, а про стиль життя, легкість, смак та дружбу. Лінійка включає шість фруктових смаків, які від різких до екзотичних, але завжди натуральні та м’які. Назва “Фанжу” поєднує слова “fun” та “ju” (корейське слово для напою), що означає “напій, який дарує задоволення”. Соджу – традиційний корейський напій, який здебільшого виготовляється з етилового спирту та натуральних інгредієнтів. Він популярний у світі через тренд на легкий алкоголь, вплив корейської культури та його соціальний формат для спілкування. Фанжу можна пити класично, змішуючи з фруктовим соком, з льодом і тоніком, з пивом, з їжею або у компанії друзів. Запуск Фанжу в Україні є вдалою підтримкою світових трендів у гастрономії.

Більше від автора

Новини світу - В Німеччині росте кількість працевлаштованих українських біженців

В Німеччині росте кількість працевлаштованих українських біженців

Новини світу - У Фінляндії підготували бомбосховища для всіх жителів

У Фінляндії підготували бомбосховища для всіх жителів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *