У сегменті B2B з довгим циклом угод виникла проблема з обробкою великого потоку операційних даних для стратегічних рішень. Компанія Zakaz.ua, яка співпрацює з FMCG-гігантами, вирішила цей виклик, впровадивши українську CRM-систему NetHunt CRM. Це дозволило їм централізувати дані про клієнтів, історію комунікацій та угоди, що спростило процес роботи. Тепер вся інформація доступна в одному місці, що дозволяє швидко реагувати на зміни та будувати персоналізовану комунікацію. Важливою частиною впровадження CRM стала автоматизація звітності, що дозволило керівництву та команді швидко відстежувати ключові показники ефективності. Тепер команда може аналізувати дані, прогнозувати прибуток та фокусуватись на найбільш вигідних напрямках для розвитку бізнесу. Впровадження CRM допомогло покращити прозорість, контроль та стратегічне планування в компанії Zakaz.ua.

Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Zakaz.ua покращили звітність в NetHunt CRM
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Україна отримає від Японії понад $240 млн
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Україна імпортувала 400 млн кубів газу зі США
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Армані заповів розпродати його модний дім
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
Чи зупинять санкції й удари по НПЗ воєнну машину рф | Іван Ус
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини культури
Гороскоп для всіх знаків зодіаку на 16 вересня 2025 року
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини України
Росіяни поранили чотирьох рятувальників на Чернігівщині
Опубліковано
admin

Тренер, звільнений з клубу Зінченка, близький до повернення в АПЛ
