Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, спіткався зі скандалом після того, як без дозволу власників відправив рекламні повідомлення через мультимедійну систему в автомобілях. Близько 480 тисяч користувачів отримали цю рекламу, яка пропонувала знижку у 10 тисяч юанів на модель S09. Після появи реклами у машині власників, соцмережі вибухнули хвилею обурення, звинувачуючи компанію у порушенні приватності та власницькому досвіді. У відповідь Deepal вибачився перед клієнтами та пояснив, що мав намір проінформувати про знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор компанії також вибачився та визнав помилку, зазначивши, що намагався розповсюдити інформацію, але обрав неправильний канал.

Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
Bentley повертає 96-річний Blower у продаж
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Світові продажі Toyota б’ють рекорди
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Škoda Favorit 1987 року переосмислили як електрокар для нового покоління
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Відео
Сенатор США Річард Блюменталь відвідав місце ракетної атаки рф у Києві
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини спорту
Колишній чемпіон світу визначив оптимального суперника для Джошуа
Опубліковано
admin

28.05.2025 Заяви для преси Дениса Шмигаля і Петтері Орпо
