Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, спіткався зі скандалом після того, як без дозволу власників відправив рекламні повідомлення через мультимедійну систему в автомобілях. Близько 480 тисяч користувачів отримали цю рекламу, яка пропонувала знижку у 10 тисяч юанів на модель S09. Після появи реклами у машині власників, соцмережі вибухнули хвилею обурення, звинувачуючи компанію у порушенні приватності та власницькому досвіді. У відповідь Deepal вибачився перед клієнтами та пояснив, що мав намір проінформувати про знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор компанії також вибачився та визнав помилку, зазначивши, що намагався розповсюдити інформацію, але обрав неправильний канал.

Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
Subaru представила електричний кросовер Uncharted
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Агент РФ отримав 15 років за підрив авто прокурора у Дніпрі
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Volvo скорочує продажі моделей у США через високі мита
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини світу
Єврокомісія пропонує утричі підвищити плату за вʼїзд до ЄС
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини спорту
Арсенал і Челсі готові викласти 60 млн за Хаві Сімонса
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини України
На Вінниччині адвокат зі спільниками заволоділи паями померлих людей
Опубліковано
admin

28.05.2025 Заяви для преси Дениса Шмигаля і Петтері Орпо
