Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, спіткався зі скандалом після того, як без дозволу власників відправив рекламні повідомлення через мультимедійну систему в автомобілях. Близько 480 тисяч користувачів отримали цю рекламу, яка пропонувала знижку у 10 тисяч юанів на модель S09. Після появи реклами у машині власників, соцмережі вибухнули хвилею обурення, звинувачуючи компанію у порушенні приватності та власницькому досвіді. У відповідь Deepal вибачився перед клієнтами та пояснив, що мав намір проінформувати про знижку, про яку багато хто не знав. Генеральний директор компанії також вибачився та визнав помилку, зазначивши, що намагався розповсюдити інформацію, але обрав неправильний канал.
Опублікувати у
Авто новини
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Авто новини
Toyota показала спортивний концепт Camry GT-S
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Дизельна Škoda Superb встановила рекорд, проїхавши 2831 км на одному баку
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
У Китаї створили надзвичайно ефективний двигун внутрішнього згоряння
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини спорту
Верняєв підтримав Чепурного з його бронзовою нагородою
Опубліковано
admin
28.05.2025 Заяви для преси Дениса Шмигаля і Петтері Орпо