Новини бізнесу - CRM тільки для продажів? КВЦ "Парковий" ламає стереотипи з NetHunt CRM

CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Команда КВЦ “Парковий” показала, як впровадження CRM може поєднати маркетинг і продажі в єдину систему, що дозволяє ефективно взаємодіяти з клієнтами на кожному етапі. Після впровадження NetHunt CRM, маркетингова команда зменшила рутинну роботу на 30% і має більше часу на креативні завдання та нові кампанії. CRM допомогла оптимізувати робочі процеси, збирати дані про клієнтів з усіх каналів, а також відстежувати ефективність каналів залучення та планувати бюджет. Інтеграція з Looker Studio дозволила отримувати автоматизовані звіти в реальному часі, що допомагає оперативно реагувати на зміни. Крім того, команда створила деталізовані профілі клієнтів і запустила персоналізовані кампанії. Впровадження CRM дало змогу побудувати цілісну систему взаємодії з клієнтами для команди продажів та маркетингу, що покращило координацію та досягнення спільних бізнес-цілей.

Більше від автора

Безбар’єрність у дії: як адаптивний спорт змінює суспільство

Безбар’єрність у дії: як адаптивний спорт змінює суспільство

Ядерні погрози росії: Чи реальний запуск "ЯРС" та як реагує Україна? | Ігор Чаленко

Ядерні погрози росії: Чи реальний запуск “ЯРС” та як реагує Україна? | Ігор Чаленко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *