Команда КВЦ “Парковий” показала, як впровадження CRM може поєднати маркетинг і продажі в єдину систему, що дозволяє ефективно взаємодіяти з клієнтами на кожному етапі. Після впровадження NetHunt CRM, маркетингова команда зменшила рутинну роботу на 30% і має більше часу на креативні завдання та нові кампанії. CRM допомогла оптимізувати робочі процеси, збирати дані про клієнтів з усіх каналів, а також відстежувати ефективність каналів залучення та планувати бюджет. Інтеграція з Looker Studio дозволила отримувати автоматизовані звіти в реальному часі, що допомагає оперативно реагувати на зміни. Крім того, команда створила деталізовані профілі клієнтів і запустила персоналізовані кампанії. Впровадження CRM дало змогу побудувати цілісну систему взаємодії з клієнтами для команди продажів та маркетингу, що покращило координацію та досягнення спільних бізнес-цілей.

Опублікувати у
Новини бізнесу
CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Офіс генпрокурора закрив 3,7 тис. кримінальних справ проти бізнесу
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Експорт нафти з Росії обвалився до мінімуму з лютого – ЗМІ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
НБУ підняв курс долара, хоча він впав на міжбанку
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини України
В Україні оголошена масштабна повітряна тривога через зліт МіГ-31К
Опубліковано
admin

Безбар’єрність у дії: як адаптивний спорт змінює суспільство
