Новини бізнесу - CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt

У багатьох компаніях інформація може бути втрачена або задубльована між відділами, що може призвести до заторів у роботі та розмиття відповідальності. CRM-система стає важливим інструментом для об’єднання даних, задач та комунікації в єдиний робочий простір. Команда RozetkaPay вирішила використовувати NetHunt CRM для автоматизації обробки заявок, що дозволило зменшити час обробки до 1 години. CRM допомагає автоматично переміщувати заявки між відділами, надсилати листи клієнтам, змінювати статуси заявок та ставити задачі відповідальним особам.
CRM також сприяє налагодженню міжкомандної співпраці, забезпечуючи єдину точку правди для всіх команд, які працюють з клієнтами чи процесами. Вона забезпечує прозорість комунікацій, візуалізовану воронку процесів, чітке визначення відповідальних та задач, а також доступ до інформації для всіх відділів. Результатом використання CRM є покращення ефективності роботи команд та можливість масштабування бізнесу без стресу.

Більше від автора

Зустріч Руслана Стефанчука з Головою Конгресу Депутатів Іспанії та Президентом Сенату Іспанії

Зустріч Руслана Стефанчука з Головою Конгресу Депутатів Іспанії та Президентом Сенату Іспанії

Новини світу - У Німеччині висунули ультиматум Росії

У Німеччині висунули ультиматум Росії

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *