У компанії Karpatia, яка допомагає створювати персоналізовані страхові програми для команд, було прийнято рішення перейти на використання CRM-системи NetHunt CRM для оптимізації робочих процесів. Перехід на нову систему дозволив уникнути дублювання інформації, покращити аналітику, зменшити ручні помилки та об’єднати роботу всіх відділів в єдиному просторі. Завдяки автоматизації більше 220 процесів у CRM, Karpatia помітно прискорила обробку кейсів, покращила конверсію та забезпечила більш ефективну роботу з клієнтами. Аліна Голубєва, співзасновниця і CEO Karpatia, підкреслює, що CRM стала не лише інструментом, але й основою успішної діяльності компанії, що допомогло їй побачити повну картину робочих процесів та підвищити ефективність роботи всієї команди.
Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Karpatia перевела 95 % бізнесу в NetHunt CRM і яких результатів досягла
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Nvidia наростила квартальну виручку до рекордних $57 млрд
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Кіпр планує експортувати газ в Європу з 2027 року
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Надходження військового збору зросли вчетверо за рік
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини спорту
Розірвавши зв’язки коліна, гравець Брентфорда вибув до наступного сезону
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Авто новини
Xiaomi виготовила 500-тисячний електромобіль і прискорює глобальні плани
Опубліковано
admin
Перемир’я на Великдень: як відреагує Трамп, якщо Росія не припинить вогонь