У компанії Karpatia, яка допомагає створювати персоналізовані страхові програми для команд, було прийнято рішення перейти на використання CRM-системи NetHunt CRM для оптимізації робочих процесів. Перехід на нову систему дозволив уникнути дублювання інформації, покращити аналітику, зменшити ручні помилки та об’єднати роботу всіх відділів в єдиному просторі. Завдяки автоматизації більше 220 процесів у CRM, Karpatia помітно прискорила обробку кейсів, покращила конверсію та забезпечила більш ефективну роботу з клієнтами. Аліна Голубєва, співзасновниця і CEO Karpatia, підкреслює, що CRM стала не лише інструментом, але й основою успішної діяльності компанії, що допомогло їй побачити повну картину робочих процесів та підвищити ефективність роботи всієї команди.

Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Karpatia перевела 95 % бізнесу в NetHunt CRM і яких результатів досягла
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Офіс генпрокурора закрив 3,7 тис. кримінальних справ проти бізнесу
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Експорт нафти з Росії обвалився до мінімуму з лютого – ЗМІ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
НБУ підняв курс долара, хоча він впав на міжбанку
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини України
Сибіга сказав, як правильно сприймати інформацію з США
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини України
Європа готується до війни. Обіцяють не залишити Україну
Опубліковано
admin

Перемир’я на Великдень: як відреагує Трамп, якщо Росія не припинить вогонь
