Компанія Karpatia, яка допомагає українським компаніям створювати індивідуалізовані страхові програми для своїх команд, перейшла до використання CRM-системи NetHunt. За словами співзасновниці та генерального директора Карпатії Аліни Голубєвої, вони вирішили відмовитися від ведення діяльності у таблицях Excel на користь CRM, оскільки це дозволило їм масштабувати бізнес, ефективно управляти даними та приймати швидкі рішення. Після впровадження NetHunt CRM, у компанії зросла конверсія, зменшилася кількість помилок та покращилася аналітика. Завдяки цій системі, всі команди, що працюють з клієнтами, об’єднані в одній CRM, що дозволяє їм працювати більш ефективно та швидше. Крім того, Karpatia налаштувала понад 220 автоматизацій в системі, що дозволяє їм ефективно виконувати рутинні завдання та зосередитися на важливих аспектах бізнесу. Аліна Голубєва підкреслила, що CRM для їх компанії не просто інструмент, а цифровий фундамент, який допомагає їм покращувати процеси та залучати задоволених клієнтів.

Опублікувати у
Новини бізнесу
Як Karpatia перевела 95 % бізнесу в NetHunt CRM і яких результатів досягла
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Apple планує випустити розумні окуляри в 2026 році – ЗМІ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Офіційні курси долара і євро зросли другий день поспіль
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Угода зі США: запрацював спільний інвестфонд
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини спорту
Кубок Стенлі: Едмонтон виграв матч, щоб зрівняти рахунок у серії з Далласом
Опубліковано
admin

Повітряні сили розкрили деталі нічної атаки Росії
