У фахівців Укрзалізниці триває робота над відновленням онлайн-продажу квитків. Наразі пасажири можуть придбати квиток на вокзалі за 15 хвилин або оформити його у потязі. Голова Укрзалізниці Олександр Перцовський заявив, що робота онлайн-сервісів скоро буде відновлена, проте точної дати він не назвав. Наразі на вокзалах працюють спеціалісти, які керують чергою, а також забезпечують пріоритетне обслуговування для військовослужбовців, пасажирів з дітьми та людей з інвалідністю.
Пасажири, які не встигають купити квиток у касі, можуть оформити його у потязі, і це також стосується місць, де відсутні каси. Усі поїзди рухаються за графіком, незважаючи на кібератаку, і жоден поїзд не був скасований. Якщо пасажиру відмовляють у продажі квитка у потязі, йому рекомендують звернутися до начальника поїзда або на гарячу лінію. Пасажирам, які купили квиток онлайн раніше, не потрібно його роздруковувати – провідник посадить їх у потяг за самим зображенням квитка.