Нова генеральна директорка Twitter, Лінда Яккаріно, розповіла у інтерв’ю CNBC, що рішення про зміну назви компанії на “Х” відображає бачення її власника, Ілона Маска. Вона зазначила, що Маск вже давно говорив про “Х” як додаток для всього, і вони спільно працюють над тим, щоб перетворити Twitter на такий універсальний інструмент. Яккаріно пояснила, що ребрендинг компанії спрямований на швидше впровадження нових можливостей на платформі. Її слова вказують на те, що зміни у Twitter будуть більш радикальними та швидкими, а не поступовими, як це було раніше. Нагадаємо, що Ілон Маск купив Twitter за 44 мільярди доларів у листопаді минулого року, а в липні цього року він оголосив про зміну логотипу Twitter на букву “Х”.

Опублікувати у
Новини бізнесу
Ребрендинг Twitter: у компанії пояснили відмову від назви соцмережі
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
В Україні стрімко дорожчають яблука
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
“Податок на Google” приніс до бюджету України 3,5 млрд за квартал
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
В ЄС запровадять на добрива з Росії та Білорусі мита до 100%
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини спорту
НБА, плей-оф: Оклахома здобула другу перемогу над Міннесотою
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини України
Окупанти планують знести 10 тисяч приватних будинків у Маріуполі
Опубліковано
admin