Нова генеральна директорка Twitter, Лінда Яккаріно, розповіла у інтерв’ю CNBC, що рішення про зміну назви компанії на “Х” відображає бачення її власника, Ілона Маска. Вона зазначила, що Маск вже давно говорив про “Х” як додаток для всього, і вони спільно працюють над тим, щоб перетворити Twitter на такий універсальний інструмент. Яккаріно пояснила, що ребрендинг компанії спрямований на швидше впровадження нових можливостей на платформі. Її слова вказують на те, що зміни у Twitter будуть більш радикальними та швидкими, а не поступовими, як це було раніше. Нагадаємо, що Ілон Маск купив Twitter за 44 мільярди доларів у листопаді минулого року, а в липні цього року він оголосив про зміну логотипу Twitter на букву “Х”.

Опублікувати у
Новини бізнесу
Ребрендинг Twitter: у компанії пояснили відмову від назви соцмережі
Вам також може сподобатися
Опублікувати у
Новини бізнесу
Європарламент проголосував за вступ Болгарії до єврозони
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Метінвест увійшов в топ рейтингу ЗМІ найкращих роботодавців України
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Українці втрачають інтерес до долара
Опубліковано
admin
Більше від автора
Опублікувати у
Новини України
Співробітник Держкосмосу отримав 15 років за співпрацю з ФСБ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини України
Родич посадовця ТЦК видурив 1,3 млн у сім’ї загиблого бійця ЗСУ
Опубліковано
admin
Опублікувати у
Новини бізнесу
Європарламент проголосував за вступ Болгарії до єврозони
Опубліковано
admin